logo
GE 
    ოფიციალური ინფორმაცია
ჯანდაცვის სისტემა
ჯანდაცვის რეფორმა
საერთაშორისო აქტები
სამედიცინო ეთიკა
განათლება და მეცნიერება
გაიდლაინები
პროგრამები
სტანდარტები
სტატისტიკა
ორგანიზაციები
    სამედიცინო მომსახურება
სასწრაფო დახმარება
ჰოსპიტლები
დიაგნოსტიკა-მკურნალობა
მეანობა-გინეკოლოგია
ჯანმრთელობა და სილამაზე
სტომატოლოგია
ლაბორატორიები, სისხლის კომპონენტები
სპეციალისტები
სამედიცინო ცნობარი
პირველი დახმარება
პროფილაქტიკა
ლაბორატორიული გამოკვლევები 
ცხოვრების ჯანსაღი წესი
მედიცინის ისტორია
მედიცინა და რელიგია
არჩილ შენგელიას სამედიცინო ენციკლოპედია
ტერმინები და განმარტებები


    „112“–ში აღიარებენ, რომ 14 ოქტომბერს პაციენტთან სასწრაფო დახმარება ვერ მივიდა

საგანგებო სიტუაციების სამსახურის „112–ის“ მიმართ მკითხველის მიერ გამოთქმულ პრეტენზიებს თავად „112“–ის წარმომადგენლები პასუხობენ.

რედაქციაში შემოსული წერილის ავტორის განცხადებით, აღნიშნული სამსახურის გაუმართავმა მუშაობამ მისი ოჯახის წევრის სიცოცხლე საფრთხეში ჩააგდო. მისი თქმით, გლდანის მერვე მიკრორაიონში, 14 ოქტომბერს მისი ოჯახის წევრი შეუძლოდ გახდა და საღამოს ათის ნახევარზე სასწრაფო დახმარება 112–ის საშუალებით გამოიძახეს, თუმცა სასწრაფო მათთან არ მისულა. 

„სასწრაფო დახმარების მანქანა არ მოვიდა და ერთ საათში ისევ გადავრეკე 112–ზე. ამიხსნეს, რომ ბევრი გამოძახება აქვთ და მალე მოვიდოდნენ. თუმცა ისე გახდა ღამის 12 საათი, არავინ მოსულა. ღამის პირველის ნახევარზე დამირეკეს და მკითხეს, როგორ გრძნობდა თავს ავადმყოფი.  მაინტერესებს, რაში მაჭრიან ფულს, თუკი სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვან მომენტებში სასწრაფო დახმარება ჩემამდე ვერ აღწევს?“ – წერს მკითხველი.

„112"–ში აღნიშნული შემთხვევა დაგვიდასტურეს და განაცხადეს, რომ გამოძახება  14 ოქტომბერს 21.22 საათზე აღნიშნულ მისამართზე მართლაც დაფიქსირდა. 112–ის წარმომადგენლის განმარტებით, გამომდინარე იქიდან, რომ იმ დღეს მცხეთობა იყო და თანაც ეს დრო მათი საქმიანობისთვის პიკის საათია, ბრიგადების არასაკმარისი რაოდენობის გამო, სასწრაფო დახმარება ავადმყოფთან დროულად ვერ მივიდა. ხოლო 0.39 საათზე (გამოძახებიდან დაახლოებით 3 საათსა და 30 წუთში), როდესაც სასწრაფო დახმარების ბრიგადა გათავისუფლდა, ქოლ ცენტრის წარმომადგენელი პაციენტს დაუკავშირდა და აცნობა, რომ თუ კიდევ სჭირდებოდა სასწრაფო დახმარება, მივიდოდნენ, თუმცა 112–ის განცხადებით, პაციენტის მხრიდან ამან  აგრესია გამოიწვია  და ოჯახმა  გამოძახება გააუქმა.

 

http://commersant.ge

2012.10.18


ადამიანის უფლებები პაციენტთა მზრუნველობის სფეროში
ინტერნეტ მარკეტი
 დიეტები
 კოსმეტოლოგია
  წყალი
  მასაჟი
  სტომატოლოგია
  სქესობრივი ცხოვრება
  დასვენება, ტურიზმი, ჯანმრთელობა
  ბავშვი
  ორსულობა, გინეკოლოგია, რეპროდუქციული ჯანმრთელობა
  კოლოპროქტოლოგია
  შეკრულობა
  უროლოგია
 რა უნდა ვიცოდეთ დიარეის შესახებ
 ჯილეხი
 ეპილეფსია
 ადამიანის გენომი
 ადამიანის რეპროდუქცია
 ალერგია
 არტერიული ჰიპერტენზია
 გრიპი და სხვა რესპირატორული დაავადებები
 ვენების ვარიკოზული დაავადება
 ვირუსული ჰეპატიტი
 ვიტამინები
 იმუნიზაცია და ვაქცინაცია
 კომპიუტერი და ჯანმრთელობა
 მალარია
 ოსტეოპოროზი
 საკვებით და წყლით გადაცემადი ინფექციები
 სქესობრივი გზით გადამდები დაავადებები
 ტკივილი გულის არეში
 ფრინველის გრიპი
 შაქრიანი დიაბეტი
 შიდსი
 ჯანსაღი კბილები
 ჯანსაღი კვება
 ჰიპერჰიდროზი - ჭარბი ოფლიანობა

დააფიქსირეთ თქვენი აზრი ...

მოგწონთ თუ არა ”მედპორტალი”?

   ***  1505 "სამინისტროს ცხელი ხაზი"    ***   2 398018 "შიდსი - ცხელი ხაზი"    ***  2 911926 "ტუბერკულოზის ეროვნული ცენტრის ცხელი ხაზი"    ***  2 103003 "პაციენტის ცხელი ხაზი"    ***  2 103003 "ჯანდაცვის ომბუდსმენი"    ***  2 960505, 2 921000 "ნდობის ტელეფონი"    ***  2 941208 "ნარკოლოგიური დახმარების საკონსულტაციო ცხელი ხაზი"

საავტორო უფლებები დაცულია © პარტნიორები ჯანმრთელობისათვის (PfH) , ჯმნც (NHMC)
თბილისი, 2006