logo
GE 
    ოფიციალური ინფორმაცია
ჯანდაცვის სისტემა
ჯანდაცვის რეფორმა
საერთაშორისო აქტები
სამედიცინო ეთიკა
განათლება და მეცნიერება
გაიდლაინები
პროგრამები
სტანდარტები
სტატისტიკა
ორგანიზაციები
    სამედიცინო მომსახურება
სასწრაფო დახმარება
ჰოსპიტლები
დიაგნოსტიკა-მკურნალობა
მეანობა-გინეკოლოგია
ჯანმრთელობა და სილამაზე
სტომატოლოგია
ლაბორატორიები, სისხლის კომპონენტები
სპეციალისტები
სამედიცინო ცნობარი
პირველი დახმარება
პროფილაქტიკა
ლაბორატორიული გამოკვლევები 
ცხოვრების ჯანსაღი წესი
მედიცინის ისტორია
მედიცინა და რელიგია
არჩილ შენგელიას სამედიცინო ენციკლოპედია
ტერმინები და განმარტებები


    სექტემბრიდან სადაზღვევო კომპანიები საცალო ბაზარზე გააქტიურდებიან

საქართველოს სადაზღვევო ინსტიტუტის პრეზიდენტის გიორგი გიგოლაშვილის თქმით, სექტემბრის შუა რიცხვებიდან აუცილებლად გაიზრდება სადაზღვევო კომპანიათა აქტიურობა სამედიცინო დაზღვევის საცალო ბაზარზე. ნელა, მაგრამ მაინც იზრდება მოქალაქეთა მოთხოვნა ამ პროდუქტზე, მთავარია დაზღვევის პირობები ხელმისაწვდომი იყოს მოსახლეობისთვის და მათ მოლოდინებსაც შეესაბამებოდეს.

ამასთან, სახელმწიფო პროგრამის ფარგლებში კომპანიების მიერ საავადმყოფოების შენების დასრულების დრო დგება. საავადმყოფოების აშენების ვალდებულება დაეკისრათ სახელმწიფო სამედიცინო პროგრამაში მონაწილე კომპანიებს, თუმცა კლინიკით სარგებლობა ნებისმიერ სხვა პირსაც შეეძლება.

საავადმყოფოების სრულფასოვნად ამუშავება სადაზღვევო კომპანიებისგან, პირველ რიგში, მოითხოვს ჯანდაცვის მართვის სპეციალისტებისა და სამედიცინო პერსონალის მოძიების და მართვის ამოცანის გადაჭრას.

გიორგი გიგოლაშვილი აღნიშნავს, რომ კომპანიებს უკვე მოქმედი პროფესიონალი სპეციალისტების გადმობირება და მათი ახალ საავადმყოფოებში დასაქმება მოუწევთ. ამავე დროს არსებობს გადამზადების კურსების აუცილებლობაც. გრძელვადიან პერსპექტივაში სავარაუდოდ გაიზრდება ჯანდაცვის სამაგისტრო პროგრამებზე მოთხოვნა კომპანიების მხრიდან. ეს ყველაფერი გასათვლელია იმის ფონზე, რომ ნელი ტემპით, მაგრამ მაინც იზრდება დაზღვეულთა გამოცდილება და სადაზღვევო კულტურა, იმატებს მოთხოვნები სადაზღვევო პროდუქტების ხარისხისადმი, რაც მაღალ პროფესიული და კომპლექსური პროგრამების შემუშავებას მოითხოვს.

მისივე თქმით, ბაზარზე კონკურენცია მაღალია, განსაკუთრებით თბილისში. ამიტომ კომპანიებს ფასების დაწესებისას კარგი მარკეტინგული და მართველობითი გადაწყვეტილებების მიღება მოუწევთ კონკურენტუნარიანი „ოქროს შუალედის“ პოვნისთვის. პროდუქტი უნდა იყოს პოტენციური დაზღვევისთვის ხელმისაწვდომი და არ ეწინააღმდეგებოდეს დაზღვეულის რეალურ მოლოდინებს, რაც საკმაოდ დიდ შრომას და პროფესიონალიზმს მოითხოვს. დადებითი მომენტია ის, რომ ახალი საავადმყოფოების ამოქმედება ხელს შეუწყობს რეგიონებში ჯანდაცვის სისტემის გაძლიერებას. შესაბამისად, კომპანიებს გაუადვილდებათ რეგიონებში საცალო სამედიცინო დაზღვევის პროდუქტის გაყიდვა.

http://commersant.ge

2011.08.11


ადამიანის უფლებები პაციენტთა მზრუნველობის სფეროში
ინტერნეტ მარკეტი
 დიეტები
 კოსმეტოლოგია
  წყალი
  მასაჟი
  სტომატოლოგია
  სქესობრივი ცხოვრება
  დასვენება, ტურიზმი, ჯანმრთელობა
  ბავშვი
  ორსულობა, გინეკოლოგია, რეპროდუქციული ჯანმრთელობა
  კოლოპროქტოლოგია
  შეკრულობა
  უროლოგია
 რა უნდა ვიცოდეთ დიარეის შესახებ
 ჯილეხი
 ეპილეფსია
 ადამიანის გენომი
 ადამიანის რეპროდუქცია
 ალერგია
 არტერიული ჰიპერტენზია
 გრიპი და სხვა რესპირატორული დაავადებები
 ვენების ვარიკოზული დაავადება
 ვირუსული ჰეპატიტი
 ვიტამინები
 იმუნიზაცია და ვაქცინაცია
 კომპიუტერი და ჯანმრთელობა
 მალარია
 ოსტეოპოროზი
 საკვებით და წყლით გადაცემადი ინფექციები
 სქესობრივი გზით გადამდები დაავადებები
 ტკივილი გულის არეში
 ფრინველის გრიპი
 შაქრიანი დიაბეტი
 შიდსი
 ჯანსაღი კბილები
 ჯანსაღი კვება
 ჰიპერჰიდროზი - ჭარბი ოფლიანობა

დააფიქსირეთ თქვენი აზრი ...

მოგწონთ თუ არა ”მედპორტალი”?

   ***  1505 "სამინისტროს ცხელი ხაზი"    ***   2 398018 "შიდსი - ცხელი ხაზი"    ***  2 911926 "ტუბერკულოზის ეროვნული ცენტრის ცხელი ხაზი"    ***  2 103003 "პაციენტის ცხელი ხაზი"    ***  2 103003 "ჯანდაცვის ომბუდსმენი"    ***  2 960505, 2 921000 "ნდობის ტელეფონი"    ***  2 941208 "ნარკოლოგიური დახმარების საკონსულტაციო ცხელი ხაზი"

საავტორო უფლებები დაცულია © პარტნიორები ჯანმრთელობისათვის (PfH) , ჯმნც (NHMC)
თბილისი, 2006