logo
GE 
    ოფიციალური ინფორმაცია
ჯანდაცვის სისტემა
ჯანდაცვის რეფორმა
საერთაშორისო აქტები
სამედიცინო ეთიკა
განათლება და მეცნიერება
გაიდლაინები
პროგრამები
სტანდარტები
სტატისტიკა
ორგანიზაციები
    სამედიცინო მომსახურება
სასწრაფო დახმარება
ჰოსპიტლები
დიაგნოსტიკა-მკურნალობა
მეანობა-გინეკოლოგია
ჯანმრთელობა და სილამაზე
სტომატოლოგია
ლაბორატორიები, სისხლის კომპონენტები
სპეციალისტები
სამედიცინო ცნობარი
პირველი დახმარება
პროფილაქტიკა
ლაბორატორიული გამოკვლევები 
ცხოვრების ჯანსაღი წესი
მედიცინის ისტორია
მედიცინა და რელიგია
არჩილ შენგელიას სამედიცინო ენციკლოპედია
ტერმინები და განმარტებები


    "სადაზღვევო კომპანიები დაბალხარისხიან სამედიცინო მომსახურებაზე აკეთებენ არჩევანს"

ვინ აგებს პაციენტის ჯანმრთელობაზე პასუხს?
მთავრობა და პარლამენტი ჯანდაცვის და სადაზღვევო სექტორების სკანდალურ დაპირისპირებაში ჩარევას არ აპირებენ. სამედიცინო დაწესებულებები სადაზღვევო სექტორს დავალიანებების არგადახდაში ადანაშაულებენ. სადაზღვევო კომპანიები კი თავის მხრივ ბრალდებებს სამედიცინო სექტორს უყენებენ და მათ სადაზღვევო ბიზნესის მიზანმიმართულ დიკსრედიტაციაში ადანაშაულებენ.
საავადმყოფობის ნაწილში იმასაც აცხადებენ, რომ სადაზღვევო პოლისით მისულ პაციენტებს აღარ მიიღებენ. ვინ აგებს ასეთ შემთხვევაში პასუხს პაციენტის ჯანმრთელობაზე? ჯანდაცვის მინისტრის მოადგილის კოკა ფრუიძის განცხადებით, სადაზღვევო კომპანიასა და კლინიკებს შორის წარმოქნილი პრობლემები ხელშეკრულებითა და იურიდიული სამსახურის ჩარევით უნდა დარეგულირდეს.
ანალოგიურ განცხადებას აკეთებს პარლამენტის ჯანდაცვის კომიტეტის თავჯმდომარე ოთარ თოიძეც და განმარტავს, რომ ფინანსური პრობლემები დაპირისპირებულმა სუბიექტებმა სასამართლოს მეშვეობით უნდა მოაგვარონ.
სადაზღვევო კომპანიებს ამჯერად კარდიოლოგიური კლინიკა ,,გული’’ უპირისპირდება. როგორც კლინიკის გენერალურმა დირექტორმა ანზორ მელიამ განაცხადა, სადაზღვეო კომპანიების ნდობა თითქმის შეუძლებელია, რადგან მათი მხრიდან ხელშეკრულების ყველა პუნქტი დარღვეულია. ,,უკვე ოთხი თვეა, რამდენიმე ძვირადღირებული ოპერაციის ასანაზღაურებელ თანხას ველოდებით, თუმცა, უშედეგოდ. ბოლო პერიოდში პაციენტებისთვის ძვირიანი პრეპარატების შეძენა კლინიკის ხარჯებით გვიხდება, ეს კი ძალიან დიდ ხარჯებთან არის დაკავშირებული. თუ ასე გაგრძელდა, სადაზღვევოების მიერ გამოგზავნილ პაციენტებს უბრალოდ ვეღარ მივიღებთ’’– აცხადებს მელია. მისივე განცხადებით, სადაზღვევო კომპანიები დაბალ ხარისხიან სამედიცინო მომსახურებაზე აკეთებენ არჩევანს, ეს კი მისი თქმით, პაციენტის ჯამრთელობას საფრთხეს უქმნის.

http://commersant.ge

2009.03.26


ადამიანის უფლებები პაციენტთა მზრუნველობის სფეროში
ინტერნეტ მარკეტი
 დიეტები
 კოსმეტოლოგია
  წყალი
  მასაჟი
  სტომატოლოგია
  სქესობრივი ცხოვრება
  დასვენება, ტურიზმი, ჯანმრთელობა
  ბავშვი
  ორსულობა, გინეკოლოგია, რეპროდუქციული ჯანმრთელობა
  კოლოპროქტოლოგია
  შეკრულობა
  უროლოგია
 რა უნდა ვიცოდეთ დიარეის შესახებ
 ჯილეხი
 ეპილეფსია
 ადამიანის გენომი
 ადამიანის რეპროდუქცია
 ალერგია
 არტერიული ჰიპერტენზია
 გრიპი და სხვა რესპირატორული დაავადებები
 ვენების ვარიკოზული დაავადება
 ვირუსული ჰეპატიტი
 ვიტამინები
 იმუნიზაცია და ვაქცინაცია
 კომპიუტერი და ჯანმრთელობა
 მალარია
 ოსტეოპოროზი
 საკვებით და წყლით გადაცემადი ინფექციები
 სქესობრივი გზით გადამდები დაავადებები
 ტკივილი გულის არეში
 ფრინველის გრიპი
 შაქრიანი დიაბეტი
 შიდსი
 ჯანსაღი კბილები
 ჯანსაღი კვება
 ჰიპერჰიდროზი - ჭარბი ოფლიანობა

დააფიქსირეთ თქვენი აზრი ...

მოგწონთ თუ არა ”მედპორტალი”?

   ***  1505 "სამინისტროს ცხელი ხაზი"    ***   2 398018 "შიდსი - ცხელი ხაზი"    ***  2 911926 "ტუბერკულოზის ეროვნული ცენტრის ცხელი ხაზი"    ***  2 103003 "პაციენტის ცხელი ხაზი"    ***  2 103003 "ჯანდაცვის ომბუდსმენი"    ***  2 960505, 2 921000 "ნდობის ტელეფონი"    ***  2 941208 "ნარკოლოგიური დახმარების საკონსულტაციო ცხელი ხაზი"

საავტორო უფლებები დაცულია © პარტნიორები ჯანმრთელობისათვის (PfH) , ჯმნც (NHMC)
თბილისი, 2006